€90,00 €90,00

Core X System Training Classes

Προπονήσου σαν αθλητής με το Core X System. Ένα πλήρες προπονητικό σύστημα, λειτουργικό, διασκεδαστικό αλλά και οικονομικά προσιτό.
ID Προϊόντος: 30924
Κωδικός προϊόντος: 9029215301913
Χρόνος παράδοσης: 1-2 ημέρες
Βοήθεια για τηλεφωνικές παραγγελίες στο 210 96 00 276

Δημιουργός του CORE X System είναι ο Alex McKechnie, ο οποίος θεωρείται ως ένας από τους καλύτερους φυσιοθεραπευτές στον κόσμο στην ενδυνάμωση των κοιλιακών μυών.

Το CORE X System αρχικά ξεκίνησε από ένα σύστημα ασκήσεων φτιαγμένο να θεραπεύσει παθολογικές καταστάσεις της λεκάνης, του ισχίου και της οσφυϊκής μοίρας της σπονδυλικής στήλης και σταδιακά εξελίχθηκε σε κάτι πολύ περισσότερο.

Για την ακρίβεια οι αθλητές που το χρησιμοποιούν αναφέρουν σημαντική βελτίωση της δύναμης, του νευρομυικού συντονισμού και της ισορροπίας.

Ο Alex McKechnie έγινε γνωστός όταν κλήθηκε από τους Lakers το 1998, να βοηθήσει τον Σακίλ Ο 'Νιλ με σοβαρή θλάση στους κοιλιακούς μύες.

Γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Γλασκώβη. Ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο Leeds School of Physiotherapy και μετά την αποφοίτηση του, εργάστηκε ως φυσιοθεραπευτής στο Vale of Leven Hospital και στο Clydebank Health Centre στην Σκωτία.

Το 1974 μετακόμισε στην Βόρειο Αμερική όπου εργάστηκε ως Επικεφαλής Φυσιοθεραπευτής στο Simon Fraser University στο Vancouver British Columbia όπως επίσης και σε πολλές επαγγελματικές ομάδες διαφόρων αθλημάτων (Vancouver White Caps of the North American Soccer League (1974-82), Canadian Olympic Soccer Team, Canucks (1980-2000), Vancouver 86ers Soccer Club, Canadian World Cup Soccer Team, Canadian Olympic Team (1992).

Ποιος χρησιμοποιεί το CORE X System?

Το CORE X System χρησιμοποιείται από:

  • Φυσιοθεραπευτές,

  • Προπονητές αθλημάτων

  • Εκπαιδευτές ομαδικών ασκήσεων,

  • Personal trainers, και κυρίως από

  • Ειδικούς δύναμης & φυσικής κατάστασης.

Πώς χρησιμοποιείται το CORE X System?

Το CORE X System είναι ένα προπονητικό εργαλείο ενδυνάμωσης των μυών περιφερειακά του πυρήνα, σχεδιασμένο για να χρησιμοποιείται είτε παράλληλα με αλλες παραδοσιακές προπονητικές μεθόδους ή και ως το μόνο προπονητικό εργαλείο.

Η προπονητική του προσέγγιση είναι τέτοια που μπορεί να εφαρμοστεί μαζί με κάθε είδους προπόνηση (ελευθερα βαρη, λάστιχα, Swiss μπαλες, ιατρικες μπαλες, Reebok® Core board, slide board, BOSU®, kettle bells, plyo-balls, TRX®, Pilates, πλειομετρικές ασκήσεις, ακόμη και Yoga).

Η φιλοσοφία του CORE X System

Βασίζεται κατά κύριο λόγο στην ενσωμάτωση βιολογικών, φυσιολογικών και θεωρητικών εφαρμογών σε μια ποικιλία ισορροπημένων κινητικών προτύπων.

Μαθαίνει στον αθλητή την «Εγγύς-προς-Περιφεριακή» (από το μέσα προς τα έξω) μυική επιστράτευση, καθώς επίσης και την ισορροπία και αποδοτικότητα στην τρισδιάστατη κίνηση.

Χρησιμοποιεί κυρίως το αναερόβιο σύστημα ενέργειας αλλά ανάλογα με τον προπονητικό στόχο μπορεί να επιβαρύνει και το αεροβιο σύστημα, μιας και τα κινητικά μοτίβα που αναπαράγει χρησιμοποιούν ολόκληρο το μυικό σύστημα (πολυαθρικές ασκήσεις).

Ο σκοπός του ειναι να υπερβεί τις απαιτήσεις του αθλήματος ή τους στόχους του αθλούμενου, δημιουργώντας προπονητικές προσαρμογές που θα οδηγήσουν τελικά σε σημαντική βελτίωση της αθλητικής του απόδοσης.

Στόχοι της προπονητικής φιλοσοφίας ιδιαίτερα στην αθλητική πρακτική είναι η:

  • βελτίωση της νευρομυικής συναρμογής,

  • λειτουργική ενδυνάμωση,

  • αύξηση της σταθερότητας και η ισορροπίας,

  • βελτίωση του χρόνου αντίδρασης αλλά και της αλλαγής κατεύθυνσης

  • πρόληψη-αποκατάσταση από μυοσκελετικά προβλήματα.

Μέσα από την ενσωμάτωση του CoreX System στην προπονητική διαδικασία, βοηθάμε τον αθλητή να αποκτήσει αποδοτικά πρότυπα κίνησης και βελτιωμένες κινητικές δεξιότητες. Σταδιακά, η προπόνηση με το CoreX, διατηρεί και ενισχύει τις προπονητικές προσαρμογές μέσα από τα προοδευτικά αυξανόμενα επίπεδα της συχνότητας, της διάρκειας, της έντασης και των ειδικών προς το άθλημα κινήσεων. Ουσιαστικά ενισχύει επιπρόσθετα τα προπονητικά ερεθίσματα/αποτελέσματα οποιασδήποτε προπόνησης που έχει να κάνει με αύξηση της ταχύτητας, της επιτάχυνσης, του χρόνου αντίδρασης και της ιδιοδεκτικότητας και του νευρομυικού συντινισμού κατά την εκτέλεση των διάφορων αθλητικών κινήσεων. Τελικά ένας αθλητής μέσα από το πρόγραμμα θα είναι σε θέση να δεχθεί μεγαλύτερα προπονητικά φορτία με μειωμένη αίσθηση προσπάθειας, με λιγότερο άγχος, και με αντιδράσεις πιο αυτοματοποιημένες και ακριβείς.

Η επιστημονική θεωρία πίσω από την φιλοσοφία CORE X System

Βασική αρχή που εφαρμόζεται μέσω του CORE X System: “Οι μύες δεν δουλεύουν σε απομόνωση, εργάζονται συλλογικά για να παράγουν ταχυδύναμη, δύναμη και συντονισμό ”

Συνεπώς η σωστή στάση και η ευθυγράμμιση των σωματικών δομών καλλιεργείται με ειδικό ασκησιολόγιο που συμφωνεί με το κέντρο βάρους του σώματος αποτρέποντας την παραμόρφωση της ανθρώπινης μορφής.

Στο μυϊκό και συνδετικό ιστό υπάρχουν εξειδικευμένοι υποδοχείς, οι ιδιοδεκτικοί, που δίνουν ανατροφοδότηση στον εγκέφαλο, αναφορικά με την μυϊκή τάση, την πίεση και την διάταση.

Αυτό το σύστημα βιοανάδρασης ειναι σημαντικό για την διατήρηση της ακεραιότητας των μυικών και τενόντιων δομών. Η γνώση αυτή για την θέση του σώματος στον τρισδιάστατο χώρο, ονομάζεται κιναίσθηση και είναι πολύτιμη για την σταθεροποίηση των αθλητών οταν πρέπει να αλλάξουν γρήγορα κατεύθυνση, να αντιμετωπίσουν μια ξαφνική εξωτερική δύναμη, να είναι συμμετρικοί στις μετατοπίσεις τους, στην οριακή κάμψη ή έκταση του σώματος, ή κατά την απλή αλλά ισορροπημένη αντιμετώπιση της βαρύτητας.

Οι ιδιοδεκτικοί υποδοχείς δουλεύουν για να επηρεασουν την κιναίσθηση και τη νευρομυική συναρμογή ώστε σιγά-σιγά το σώμα να προσαρμοστεί πλέον στις νέες συνθήκες, επιτρέποντας μεγαλύτερη τροχιά κίνησης και καλύτερο νευρομυικό έλεγχο των κινήσεων.

Άλλη μία

Βασική αρχή του Corex System : “Το άνετο δεν είναι και το σωστό, αλλά ο σκοπός μας είναι το σωστό να γινει άνετο”.

Ο πυρήνας, όπως προσδιορίζεται απο το CORE X Systems, είναι το μυοπεριτονιακό ενοποιητικό κέντρο του σώματος και ο μεταβατικός σύνδεσμος που συντονίζει μια ποικιλία κινήσεων μεταξύ του άνω και του κάτω μέρος του σώματος. Είναι το στιγμιαίο κέντρο της κινησης, ακριβώς μπροστά από το κεντρο βάρους του σωματος, εμπεριέχοντας μια “εσωτερικη” και μια “εξωτερικη” μονάδα.

Η Εξωτερική Μονάδα

Σε ένα πρώτο επίπεδο το CORE X Systems προσπαθεί να ενεργοποιήσει την “Εσωτερικη Μοναδα”. Δηλαδή το βαθύτερο μυοπεριτονιακό κεντρικό σύστημα, που πρεπει να πυροδοτηθεί πριν από την αντιμετώπιση οποιαδήποτε εξωτερικής δύναμης, π.χ την μετατόπιση, την μετακινηση, τις μεταβατικες κινησεις και τις στατικες θεσεις του σωματος. Η κατανόηση της λειτουργείας της εσωτερικής μοναδας ειναι το κλειδι για την εφαρμογή οποιουδήποτε προγράμματος ενδυνάμωσης του πηρήνα του σώματος.

Το σύστημα CORE X είναι σχεδιασμένο με τρόπο που να ενεργοποιεί μια σειρά ομόκεντρων κύκλων (εγκάρσιο κοιλιακό) που λειτουργούν και στα 3 επίπεδα κίνησης και όχι μόνο σε ένα. Βασιζόμενο λοιπόν στην από μέσα προς τα έξω θεωρία το CORE X Systems ενεργοποιεί διαδοχικά τις συγκεκριμένες μυικές ομάδες και την περιτονία, με αποτέλεσμα την συστολή, συμπίεση και σταθεροποίηση του πυρήνα.

Ουσιαστικά το CORE X Systems οδηγεί σε ταυτόχρονη τρισδιάστατη στρατολόγηση μυών, η οποία σταθεροποιεί δραματικά: Τη βάση του κλωβού των πλευρών, την λεκάνη και την βάση της σπονδυλικής στήλης.

Η Εξωτερικη Μοναδα

Σε ένα δεύτερο επίπεδο το CORE X Systems ενεργοποιεί την “Εξωτερική Μονάδα” που αποτελεί επίσης ένα αυτόματο και λειτουργικά συνεχές και αλληλοεξαρτώμενο μυοπεριτονιακό σύστημα.

Λειτουργεί πλευρικά αντίθετα διατείνοντας και συστέλλοντας πρόσθια/οπίσθια ή αντίθετα. Χρησιμοιώντας τα διαγόνια πρότυπα εκγύμνασης, το αποτέλεσμα είναι είναι μια δραματική μυϊκή σταθεροποίηση στην οσφυϊκή μοίρα (βάση της σπονδυλικής στήλης).

Ο Προσθιος Λοξος Ιμαντας:

Οι Λοξοι & Εγκαρσιοι κοιλιακοι

συνδεονται πλευρικα αντιθετα στην

ομαδα προσαγωγων

Ο οπισθιος Λοξος Ιμαντας :

(επιφανειακος)

Ο Πλατυς Ραχιαιος

συνδεεται πλευρικα αντιθετα

μεσω της Θωρακοοσφυικης Περιτονιας με τον μειζονα Γλουτιαιο

(βαθυς)

Οι Δικεφαλοι Μηριαιοι

συνδεονται πλευρικα αντιθετα

μεσω του συνδεσμου με την

Erector Spinae

Πλευρικη Σταθεροποιηση

Οι Γλουτοι Μεσος-Μικρος

Προσαγωγοι

3. Προπονητική φιλοσοφία

Η φυσική ανθρώπινη κίνηση γίνεται σε 3 επιπεδα. Δεν υπάρχουν μονοεπίπεδες αθλητικές κινήσεις, οπότε η προπόνηση σε ένα επίπεδο (όπως συμβαίνει με τα μηχανήματα γυμναστηρίου) είναι τουλάχιστον περιοριστική.

Οι μυοπεριτονιακοί ιμάντες και τα δαχτυλίδια αναλαμβάνουν να σταθεροποιήσουν το κέντρο βάρους του σώματος και να το βιδώσουν στο έδαφος, έτοιμο για να δεχτεί εξωτερικές δυνάμεις, καθώς το σωμα απαντά αντσταθμιστικά στην επαφή του με το έδαφος.

Δυστυχώς συνήθως ένα μεγάλο μέρος προπόνησης (ειδικά από τον κοινό αθλούμενο) διενεργείται, σε μονοεπίπεδες ασκήσεις και κάτω από τεχνητές σταθεροποιημένες συνθηκες.

Παράδειγμα: Η καθιστή επέκταση του ποδιού που πραγματοποιείται σε ένα μηχάνημα έκτασης των ποδιών, όπου ο αθλούμενος είναι καθισμένος και σταθεροποιείται κρατώντας τις λαβές. Μπορείτε να σκεφτείτε εκατοντάδες τέτοιες ασκήσεις που επιχειρούν να “απομονώσουν” τις κινησεις. Τα καθίσματα και οι ιμάντες/λαβές σταθεροποίησης σχεδιάστηκαν για να αντικαταστήσουν την ανάγκη να χρησιμοποιούμε αυτο-σταθεροποίηση και αυτο-έλεγχο της κινησης.

Το CORE X System είναι σχεδιασμένο ώστε να επαναφέρει τα πρότυπα της τρισδιάστατης κίνησης στο προπονητικό πρόγραμμα. Είναι πολύ σημαντικό να σημειωθεί ότι οι στροφικές κινήσεις και τα φορτία συμβαίνουν σε 3 επίπεδα και σε κάθε άσκηση ταυτόχρονα όπως ακριβώς και στον αθλητισμό.

Beevors Axiom (Αξίωμα Beevor):

Το μυαλο δεν ξερει τιποτα από ανεξαρτητη μυϊκή ενεργοποίηση

γνωριζει μόνο την κινηση”. Με λίγα λόγια ο εγκέφαλος δεν γνωρίζει τους μυς, παρά μόνο κινήσεις . Με άλλα λόγια , ο εγκέφαλος καταγράφει τις κινήσεις των μυών το συνδιασμό των κινήσεων των μυών και όχι τους επιμέρους μύες που κάνουν τις κινήσεις. Ως εκ τούτου , αυτός είναι ο λόγος μπορεί κάποιος να γράψει το όνομά του (έστω και ελάχιστα) με το πόδι του…